//////

Reklama

Reklama

Teksty SEO nie zawsze wystarczą

  • Grudzień 22, 2017 8:45 am

Promocja w Internecie opiera się na dobrej treści – jest to jasne i nie wymaga komentarza. Nie oznacza to jednak, że same teksty wystarczą. Owszem, są one istotne i kluczowe dla powodzenia każdej kampanii reklamowej, ale na pewno nie są wystarczające, zwłaszcza gdy uwzględnimy media społecznościowe – obecnie najważniejsze, jeśli chodzi o promocję produktów i usług skierowanych dla osób poniżej trzydziestki lub szerzej: dla osób zaznajomionych ze współczesnymi technologiami.

Oczywiście dobra treść potrzebna jest wszędzie – i na stronach, i na blogach, i w mediach społecznościowych. W każdym z tych kanałów marketingowych ma ona jednak swój specyficzny charakter – inaczej prezentują się typowe teksty SEO, a inaczej teksty pod reklamy sponsorowane. Gdy więc chcemy skorzystać z usług copywritera, upewnijmy się, czy jest to osoba elastyczna, nieograniczająca się np. do tekstów SEO czy do kampanii w mediach społecznościowych. Taka elastyczność pozwoli bowiem na współpracę na wielu frontach, czyli taką, jakiej współczesny Internet dziś wymaga.

Dodaj komentarz